19 Mart 2013 Salı

hayat bi muamma, hele gece yarılarında



 sylvia plath ım belki de ben,
 yaratıcılığını yitirdiği için intiharı seçen
 ve katletmeyen çocuklarını kendiyle birlikte.
 bunalımdan çıkamayan bir türlü her geçen gün.

 bense ıslanmış, ucu buruşmuş yara bandımla,
 soğuk mutfağımın bir köşesinde ayakta
 ölümüne içime çekerken sigaramın zehrini,
 o kelimedeki "i" sesli harfi gibi düştü gitti
 gözümün önünden en genç ve körpe yıllarım.

 ne kadar uçarsan havalarda
 o kadar yerin dibine çakılırsın jet hızıyla,
 ne kadar çok uzaklaşırsan evinden,
 o kadar çok gerisin geri yürümek zorunda   kalırsın debelene debelene..
  
 
 nefret beni içine alıp sarmalamaya çalıştı
 evet bu kelime öldürür insanı
 aç kapıyı da gireyim içine
 saklanacak hiç yerim yok
 hadi şov başlasın.
 bu duygu beni aşağılıyor,
 daha da diplere
 dibe dibe dibe durmadan...
 gidiyorum
 akıyorum,
 ve sonunda
 sanırım çakıldım kaldım!
 TAK!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder