28 Mayıs 2011 Cumartesi

Only Happy When It Rains

 

ben sadece yağmur yağdığında mutluyum
sadece işler karışık olduğunda..
kıymetini bilmediğini bilmeme rağmen
ben sadece yağmur yağdığında mutluyum
bilirsin ben haberlerin kötü olmasını severim
ve neden mutsuz olmak bu kadar güzel hissettirir?
acını aşağı boşalt,
üstüme boşalt bütün acını..
herşey yanlış gittiğinde iyi hissediyorum
sadece üzücü şarkılar dinliyorum
ben sadece yağmur yağdığında mutlu oluyorum.
ben sadece karanlıkta gülerim
kendimi sadece gecenin en karanlık zamanı rahat hissederim
bunu sana kazara söylememiştim
ben sadece yağmur yağdığında mutluyum.
içinde olduğum zaman boyunca mesajı alacaksın
ben ve sen hakkında şikayet etmeye başladığımda..
acını boşalt ,
acını üzerime boşalt..
benimle arkadaş olarak kalabilirsin
önemsemediğin sürece..
yeni saplantımı duymak ister misin?
derin bir depresyona doğru sürükleniyorum
acını üzerime boşalt,
ben sadece yağmur yağdığında mutluyum.

garbage

1 yorum:

  1. Melankolik satırlar olgunlaştığının birer parçasıdır. Çok fazla derine dalmadan yazmak lazım. İşin içinden çıkamıyorsun daha sonra...

    Garbıç! Oh yee!

    YanıtlaSil